Straż Miejska przeprowadza kontrole.

Straż Miejska w Policach w porozumieniu z Wydziałem Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Policach prowadzi kontrole mające na celu ustalenie faktycznej ilości osób zamieszkujących w lokalach. Kontrole przeprowadzane są wyłącznie w mieszkaniach wskazanych przez pracowników Wydziału Gospodarki Odpadami w sytuacjach gdy zachodzi podejrzenie popełnienia wykroczenia polegającego na złożeniu nieprawdziwej deklaracji o ilości osób zamieszkujących dany lokal lub w sytuacjach gdy właściciele nieruchomości z różnych względów nie zaktualizowali takiej deklaracji. Jest to wykroczenie zawarte w art. 10 ust. 2 w związku z art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

Pracownicy Wydziału Gospodarki Odpadami porównują ilość osób zgłoszonych w deklaracji z ilością zużytej wody w poszczególnych lokalach. Jeżeli ilość zużywanej wody na jednego mieszkańca jest wyraźnie większa niż przeciętna na terenie gminy istnieje podejrzenie, że liczba osób zgłoszonych w deklaracji nie jest zgodna ze stanem faktycznym. W takich właśnie sytuacjach dokonujemy kontroli celem wyjaśnienia rozbieżności.

W związku z powyższym, apelujemy aby osoby, które nie zgłosiły odpowiedniej liczby osób lub nie uaktualniły złożonej deklaracji udały się do Urzędu Miejskiego w Policach przy
ul. S. Batorego 3 i dopełniły samodzielnie tego obowiązku dzięki czemu unikną odpowiedzialności za wykroczenie oraz kontroli w swoich mieszkaniach.

Ten wpis został opublikowany w kategorii bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.