BURMISTRZ POLIC
OGŁASZA NABÓR
NA DWA WOLNE STANOWISKA PRACY
w Urzędzie Miejskim w Policach
aplikanta Straży Miejskiej w Policach
1.Opis stanowiska pracy.
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonanie zadań z zakresu:
– podejmowania interwencji w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi,
– patrolowania ulic i kontroli pod względem przestrzegania przepisów wynikających z ustawy o strażach gminnych ze szczególnym uwzględnieniem prawa lokalnego,
– przestrzegania prawa, rzetelnego, bezstronnego i terminowego wykonywania poleceń przełożonych.
Strażnicy oraz osoby ubiegające się o przyjęcie na stanowisko strażnicze podlegają obowiązkowym badaniom lekarskim oraz psychologicznym.
- Warunki pracy na stanowisku:
– częste kontakty z mieszkańcami,
– kontakt ze zwierzętami,
– praca na pełen etat w wymiarze 8 godzin dziennie, średnio 40 godzin tygodniowo,
– praca w terenie.
- Wymagania niezbędne:
– posiadanie obywatelstwa polskiego,
– ukończone 21 lat,
– posiadanie pełni praw publicznych,
– wykształcenie minimum średnie,
– nienaganna opinia,
– sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
– pełna zdolność do czynności prawnych,
– brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
– uregulowany stosunek do służby wojskowej.
4.Wymagania pożądane:
– znajomość podstaw obsługi komputera,
– zamieszkanie na terenie Gminy Police lub najbliższej okolicy(np. sąsiedniej gminy),
– dobra znajomość topografii Gminy Police,
– preferowany wiek do 35 lat( z uwagi na charakter pracy),
– brak przeciwwskazań do pracy ze zwierzętami (np. alergia, lęk),
– znajomość specyfiki pracy w Straży Miejskiej,
– posiadanie prawa jazdy kategorii B,
– preferowane osoby posiadające przeszkolenie podstawowe strażników gminnych (miejskich).
5.Wymagane dokumenty:
– życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
– list motywacyjny,
– kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
– wypełniony kwestionariusz osobowy*,
– kserokopie świadectw pracy( jeśli posiada),
– referencje (opinie) z dotychczasowych miejsc pracy (jeśli kandydat posiada),
– oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania konkursowego (kwestionariusz w załączeniu)
– oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do 13 kwietnia 2022 roku
pod adresem:
Urząd Miejski w Policach
Stefana Batorego 3, 72-010 Police
w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze APLIKANT STRAŻY MIEJSKIEJ”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej /www.bip.police.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3,I piętro.
Kwestionariusz osobowy do pobrania: kwestionariusz osobowy (1)